понеділок, 2 липня 2012 р.

Версаль і Прованс під одним дахом

Франція зустріла нас затяжними дощами в майстерні декоратора Деніз Кроль Терзаґі. Перші два дні ми трудились як пчілки, освоюючи нові техніки під пильним поглядом Деніз. Десь там за стіною, у будинку сімейства Терзаґі, муркотів рудий кіт Пісташ (названий так за фісташкові очі),  насвистував чудні мелодії П'єр (чоловік Деніз), а через французькі вікна до майстерні продиралось несміливе сонечко. А тут, у майстерні, шкварчала робота над декоративним панно для романтичних листів в стилі Версаль.
А ось і сама майстерня-мрія...

Але перш, ніж я побіжу розказувати подробиці і показувати фоточки, окрему подяку за поїздку, за майстер-класи, за чудову атмосферу висловлюю директору студії Арт-Нуво Малік Олені, з якою мене звів зовсім не випадковий випадок))

Вручення подарунків господарям:

Нас теж не обділили)) Я ледве встигаю пакувати подарунки в заздалегідь підготовану торбу))

Робочий процес:

А тепер в деталях:

А це моя робота вже на майстер-класі наступного дня. Цього разу - тема "Прованс". "Cigale" в перекладі з франсе - цикада (символ Провансу). Хоча можна було не випендрюватись і написати просто "Provence"))


Я з Деніз. Про вибір одягу ми не змовлялись))

А це до нас завітали журналісти:

Результат візиту можна побачити тут
Ну і яка ж праця без відпочинку. По-моєму, ніщо не може бути кращим за французьке вино, свіженький багет ну і само собою ФРОМАЖ))


А ось і фінал - вручення дипломів:

А наступного дня нас вже чекав Париж...


Немає коментарів:

Дописати коментар