вівторок, 5 червня 2012 р.

Мій перший блокнотик... з калача

Був собі в мене симпатишний клатч (або калач, як їх називає мій Муз)) Калач, той калач, але недовго я ним тішились, бо наше Мурло видно має якусь злість на сумки, чемодани і всякі інші поклажі, і вирішило привести його в негодність. Але тканинка там така гарненька, і я так люблю перетворювати щось старе на нове і гарне, що я вирішила змайструвати з нього блокнотик. Надихалась прикладом , довго пускала слюні і от до свої поїздки у Францію наважилась змайструвати такий тревел-бучок. І от що я ще усвідомила в процесі роботи - чомусь більше люблю робити щось із старого і зіпсованого, ніж з нових матеріалів, може це один з проявів синдрому "білого аркуша"?))
А ось, що в мене вийшло:


В цілому цей блокнотик обійшовся мені в 26 грн., якщо не враховувати вартість калача)) І вдалось мені його змайструвати практично власними силами, якщо не враховувати допомоги Умкозавра (це наш кіт), який знищив калач, дядька з взуттєвої майстерні, який поставив мені люверси, і Муза, який встановив кільця, які насправді були призначені для штор. А все решта зроблено власними руцями і буде з великим задоволенням замальоване і заклеєне під час поїздки))
І ще пару фоточок:


А ось сам Монстр перевіряє результат роботи:



2 коментарі: