вівторок, 5 червня 2012 р.

Я, Муз, роверки і Київське море

Ура! Натхненні прикладом  ми таки наважились і з'їздили на Київське море.
Хоча і довелось дещо відхилитись від першопочаткового плану. А в першрпочатковому плані була ночівля в палатці на березі моря. От так от. Але погана погода і моя застуда плювали на наші плани, а тому ми обмежились розвідкою, що теж не зле. Бо як виявилось їхати туди не так далеко і страшно як видавалось раніше. Трішки далі, ніж на Міністерку, куди ми вже не раз їздили. Як паказує дядько Гугл накрутили туди й назад 46 км, що правда я не позначала на карті наші спроби скоротити дорогу - на карті видно кілька дрібних доріг вздовж залізничної колії, хоча насправді там суцільні дачі і городи.
А ще я собі подумала, що було б добре скласти таку собі карту веломаршрутів, ну раз в нас велодоріжок нема, з коментарями і все таке. Ось перша наша карта:



2 коментарі:

  1. :) рада дуже. А насправді ж зовсім не страшно, правда? Але ножки трохи гудуть:)

    ВідповістиВидалити
  2. Не страшно)) А ножки в нас треновані)) Я на роботу їжджу на роверку - 15 км в один бік)

    ВідповістиВидалити